• Als u vragen heeft over onze producten, stuur ons dan een e-mail voordat u overgaat tot aanschaf.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele douanerechten of invoerbelasting.
  • Retour of ruilen van producten alleen na overleg
  • Bestellingen worden binnen 1-5 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden.
  • De levertijd is 1-3 werkdagen voor Nederland en België, maar kan oplopen tot 5 werkdagen
  • Levertijd is 7 tot 14 dagen voor de meeste andere landen. Soms kan het oplopen tot 20 dagen.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of schade tijdens het transport.
  • Onze artikelen zijn tweedehands en kunnen gebruikssporen bevatten.
  • Sommige grote artikelen zijn te kwetsbaar om door een transportbedrijf te verzenden. Deze dient u zelf op te komen halen

Retourbeleid
Als u vragen heeft over one retourbeleid, neem dan gerust contact met ons op.

Online, telefonisch en e-mail bestellingen

  • U heeft het recht om een ​​bestelling te annuleren, zelfs als de goederen niet defect zijn, binnen 14 dagen na de factuurdatum (ongeacht of de betaling is verricht of niet).
  • U ontvangt een restitutie als u ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw goederen laat weten dat u wilt annuleren. U heeft daarna nog eens 14 dagen de tijd om de goederen aan ons te retourneren.
  • Wij betalen u binnen 14 dagen terug nadat wij de goederen in dezelfde staat als waarin u ze hebt gekocht, hebben ontvangen.
  • De restitutie betreft alleen de kosten van het artikel en omvat niet de verpakkings-/bezorgkosten om het artikel naar u te verzenden.
  • De restitutie wordt verwerkt via uw oorspronkelijke betaalmethode
  • Wij bieden geen ’terugkoopservice’ aan voor artikelen die bij ons zijn gekocht
  • Zi-art & The Letterbox zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die door de douane worden veroorzaakt.

Geen restitutie indien…

  • Een artikel is bij aankoop bekend als defect
  • Als etiketten, certificeringen of iets anders dat de herkomst van een item identificeert, zijn verwijderd
  • Een artikel is beschadigd doordat u het zelf heeft geprobeerd te repareren of iemand anders dit heeft laten doen (u hebt mogelijk nog steeds recht op reparatie, vervanging of gedeeltelijke terugbetaling)
  • U wilt een artikel niet meer (bijvoorbeeld omdat de maat of kleur niet goed is), tenzij u het artikel heeft gekocht zonder het te hebben gezien (bijvoorbeeld online). In dat geval heeft u alleen recht op restitutie van de aankoopprijs (niet de verzend-/verpakkingskosten).

Wij accepteren alleen retourzendingen van de persoon die het artikel/de artikelen heeft gekocht

We bieden de volgende betaalmethodes aan:

  • Bank overschrijving – Maak het openstaande bedrag handmatig over naar onze bankrekening. (neem eerst contact met ons op)
  • iDeal – Betalingen via iDeal
  • Bancontact – Betalingen via bancontact voor belgische klanten
  • PayPal – U kunt bij ons betalen via Paypal, ook als u wilt betalen met MasterCard of  Visa.
  • MasterCard – We gebruiken PayPal als betalingsverwerker voor onze MasterCard betalingen; U heeft geen PayPal-account nodig om af te rekenen met MasterCard.
  • Visa – We gebruiken PayPal als betalingsverwerker voor onze Visa betalingen; U heeft geen PayPal-account nodig om af te rekenen met Visa.

Mocht je nog vragen hebben over onze betaalmethode(s), neem dan gerust contact met ons op.

Wij willen u vragen om uw klachten aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar sales@ziart.nl. Zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Leidt dit echter niet tot een oplossing, dan is het voor EU-consumenten mogelijk om een klacht in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht niet elders is ingediend, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het EU-platform. Wij raden u aan om uw klacht eerst bij ons in te dienen of contact op te nemen met sales@ziart.nl